Veelgestelde vragen

Je vindt hier alle vragen over het reserveren van een parkeerplek, parkeren bij GreenParking, het annuleren of wijzigen van een boeking en over de locaties. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan via de klantenservice contact met ons op.

parkeren_schiphol

Coronavirus

Rijden er bussen?

Er rijden nog bussen op al onze locaties. Houd er wel rekening mee dat het iets langer kan duren voordat je wordt opgehaald. Onze bussen rijden met een minimale bezetting op dit moment.

Kan ik nog bij jullie boeken op dit moment?

Je kunt bij ons een nieuwe reservering maken. We weten niet hoe lang de situatie met het coronavirus duurt. Mocht je reis in de toekomst onverhoopt niet doorgaan, dan kun je contact met ons opnemen. Je reservering wordt dan omgezet in een tegoed. Als je je nieuwe reisdata weet, kun je die aan ons doorgeven, dan maken wij de reservering voor je in orde.

Hoe lang is het tegoed geldig?

Je tegoed bij ons is een jaar geldig na uitgifte.

Ik wil geen voucher. Ik wil mijn geld terug. Wat zijn de mogelijkheden?

We hopen dat je begrip hebt voor onze situatie en je je boeking wilt omzetten naar een voucher. Als je liever je geld wilt terugkrijgen, neem dan contact op met onze klantenservice om dit in orde te maken.

Wat doe ik als ik later terugkom dan verwacht?

We begrijpen dat je reis misschien langer kan duren vanwege het coronavirus. Neem even contact op met de klantenservice om dit aan ons door te geven. Je zult geen extra kosten maken als je later op de parkeerplaats arriveert.

Reserveren

Hoe werkt het reserveren?

Reserveren kan snel en eenvoudig via onze boekingstool op de website.

  1. Vul de datum en tijden van vertrek en aankomst in
  2. Vul je gegevens in
  3. En plaats je reservering
  4. Betaal je reservering voor vertrek met je bankpas

Hoeveel kost parkeren?

De tarieven voor parkeren bij GreenParking zijn afhankelijk van het seizoen en beschikbaarheid. Reserveer op tijd om zeker te zijn van het voordeligste tarief. De actuele tarieven vind je door datum en tijd door te geven in onze boekingstool. Kies vervolgens je product en je krijgt de prijzen te zien. Het actuele tarief verschijnt en je hoeft nog nergens mee akkoord te gaan.

Parkeren bij GreenParking

Wat is shuttle service?

Kies je voor de gratis shuttle service dan parkeer je je auto op het GreenParking terrein. De gratis shuttlebus brengt je 24/7 van en naar Schiphol. Je hoeft geen sleutels achter te laten en je hoeft ook geen vrienden of familie uit bed te bellen. Zo kun je fijn op reis gaan.

Kan ik overdekt parkeren?

Nee, onze terreinen zijn niet overdekt. Onze terreinen zijn geasfalteerd, verlicht en er is 24/7 camerabewaking aanwezig.

Mag ik met mijn camper of verlengd voertuig parkeren?

Nee, het is niet mogelijk om met een camper of een verlengd voertuig te parkeren. De maximale lengte van een voertuig mag 5 meter zijn en de maximale breedte mag 2.40 meter zijn.

Waar vind ik informatie over de bus rijtijden?

De bus rijdt continu. Ongeveer elke 20 minuten rijdt de bus van en naar de luchthaven.

Hoeveel uur van te voren moet ik aanwezig zijn op de parking?

Wij adviseren je voor vluchten binnen Europa 2.5 uur voor vertrek aanwezig te zijn en voor vluchten buiten Europa 3.5 uur. Houd voor het hoogseizoen ruimere tijden aan. Voor meer informatie over de actuele vluchttijden neem contact op met de touroperator of het reisbureau.

Moet ik mijn autosleutel afgeven bij GreenParking Zaventem?

Nee, het is niet nodig om je sleutel af te geven wanneer je op ons terrein parkeert. Zo weet je zeker dat je auto exact op dezelfde plek geparkeerd staat wanneer je terugkomt van je reis!

Waar stopt de shuttlebus op de luchthaven?

De shuttlebus stopt bij Busstop E, Aankomst niveau 0.

Lost and found

Gevonden spullen kunnen altijd opgehaald worden op Vilvoordelaan 122 te Machelen. Wij sturen geen spullen op. Wel is het mogelijk om via een koeriersbedrijf een ophaalopdracht aan te maken. Het etiket mail je aan ons door en wij maken het klaar voor verzending en geven het vervolgens mee aan die koerier. Het pakket kan opgehaald worden op Vilvoordelaan 122 te Machelen.

Annuleren en wijzigen boeking

Hoe kan ik een wijziging doorgeven?

Wil je wat wijzigen? Stuur dan een e-mail naar info@greenparking.eu of bel met +32 2 400 39 03.

Ik kom een dag later. Wat nu?

Geef dit zo snel mogelijk telefonisch aan ons door op +32 2 400 39 03, zodat wij de aanpassingen kunnen doorvoeren en je rustig in en uit kunt rijden via de slagbomen.

Ik kom toch met een andere auto naar de parking. Hoe kan ik dit doorgeven?

Stuur een mail naar info@greenparking.eu met de juiste boekingsgegevens. Wij passen dit dan zo snel mogelijk aan.

Locaties

Wat is het adres van de parkeerlocatie?

Wij hebben meerdere parkeerlocaties. Controleer jouw voucher voor het juiste adres.

Welk nummer kan ik bellen als ik de weg niet kan vinden?

De klantenservice is dag en nacht bereikbaar via het nummer +32 2 400 39 03. Overdag is dit tussen 08.00 tot 17.30. ’s Nachts is de klantenservice beperkt beschikbaar.

Kan ik 's nachts ook bij jullie terecht?

Onze parkeerterreinen zijn 24/7 geopend.